Bestellen bij Koelinkjuwelier.nl


 

Koelinkjuwelier.nl is onderdeel van G. Koelink B.V., een familiebedrijf welke sinds 1895 het vak van juwelier en diamantair uitoefent. Door de jaren heen is juwelier Koelink  een begrip geworden in het oosten van Nederland, door het aanbieden van een ruim assortiment en een goede service. Wij staan dan ook voor u klaar om uw vragen en verzoeken te beantwoorden. Ons assortiment bestaat uitsluitend uit gerenommeerde merken, waarvan wij officieel dealer zijn. Voor meer informatie over juwelier Koelink klikt u hier.

Producten

Koelinkjuwelier.nl is officieel dealer van alle merken die gepresenteerd staan op de website. Een gedeelte van de collectie is ook fysiek te zien in een van onze winkels. Helaas hebben wij niet alle producten op voorraad, aangezien de verschillende merken erg grote collecties hebben. Dit kan betekenen dat wij een product moeten bestellen bij de importeur. Wij zullen u dan ook informeren via e-mail of telefoon wanneer de levertijd langer is dan op de website staat aangegeven. In onderling overleg kunt u dan nog beslissen of u het product wilt bestellen. Tevens hebben meerdere merken in ons assortiment die wij (nog) niet in onze webshop aanbieden, maar dit kunnen wij altijd op uw verzoek naar u toesturen. Neem hiervoor wel contact met ons op.

Product niet gevonden?

Mocht het voorkomen dat u een specifiek product niet op onze website kan vinden, stuurt u dan een e-mail naar klantenservice@koelinkjuwelier.nl of belt u ons dan op 053-433 09 00. Wij zullen dan proberen dit specifieke product voor u te vinden. Mochten wij dit product voor u gevonden hebben, dan zullen wij altijd contact met u opnemen en overleggen of wij het product voor u mogen bestellen. Wij proberen zo snel mogelijk met een reactie terug te komen, maar in ieder geval binnen 5 werkdagen. Dit geldt natuurlijk ook voor producten die niet op onze site staan, zoals geboortebekers, kinderbestekjes, kandelaars etc..

Bestellen van producten

Het bestellen via Koelinkjuwelier.nl is makkelijk, snel en vertrouwd. Om een product te bestellen kiest u een product en plaatst u deze in de winkelwagen. U kunt daarna op ‘bestelling afronden’ klikken om naar het verwerken van de bestelling te gaan. Mocht u verder willen winkelen, dan kiest u eenvoudigweg op verder winkelen om meer artikelen te bekijken. Om dan u bestelling af te rekenen kunt u altijd weer op het icoontje van de winkelwagen klikken. Als u op ‘bestelling afronden’ heeft geklikt, dan kunt u inloggen op uw bestaande account of een nieuw account aanmaken. Hier kunt u uw gegevens invullen voor het factuuradres en het afleveradres. Ook staat hier de optie voor onze gratis cadeauservice en kunt u aanvullende informatie opgeven zoals bijvoorbeeld de maat of een afwijkende leverdatum. Als u al deze gegevens hebt ingevuld dan kunt u verder gaan door op het knopje ‘betalen’ te klikken. Hier vindt u verscheidene betaalmethodes (voor meer informatie over betaalmethodes, klikt u hier). Na het selecteren van de betaalmethode krijgt u nog eenmaal alle gegevens te zien van de bestelling, hier kunt u de bestelling definitief bevestigen. Als u de bestelling definitief bevestigd heeft dan zullen wij bij ontvangst van de betaling over gaan tot het verwerken van uw bestelling. U krijgt hierover een bevestigingsmail van ons toegezonden naar het door u opgegeven e-mailadres.

Verwerking van uw bestelling

Nadat uw betaling is verwerkt zullen wij uw bestelling in behandeling nemen. Producten die wij op voorraad hebben zullen wij direct verwerken en zullen wij bij ontvangst voor 15:00 dezelfde dag nog onze pakketpost laten meegaan. Mocht het product niet op voorraad zijn, dan zullen wij contact opnemen met de desbetreffende importeur (alleen op werkdagen) om uw product te bestellen. Wij zullen alleen contact met u opnemen als wij de indicatieve levertijd, aangegeven op onze website, niet kunnen realiseren.

Bij verzending van de producten zullen wij deze altijd zorgvuldig, beschermd en discreet inpakken. De producten worden dan via onze partners verstuurd naar het opgegeven afleveradres. De pakketten worden voorzien van een track & trace code die u kunt bekijken in uw persoonlijke inlogpagina.

Levertijd van uw bestelling

Mocht de levertijd afwijken (lees: langer zijn) van de door de website opgegeven levertijd, dan zullen wij persoonlijk contact met u opnemen via e-mail of telefoon. Mocht u de (veranderde) levertijd niet accepteren, dan kunt u kosteloos afzien van uw bestelling.

Verkeerde bestelling of een bestelling annuleren?

Als u uw bestelling wenst te annuleren* vragen wij u direct contact met ons op te nemen via klantenservice@koelinkjuwelier.nl of via 053-433 09 00. U bent ons bij het annuleren van uw bestelling geen (administratie) kosten verschuldigd als deze nog niet verstuurd is. Mocht het product reeds verstuurd zijn, dan kunt u het product retourneren conform de retour service.

* Mocht u een gepersonaliseerde bestelling hebben geplaatst dan kunt u deze niet annuleren. Gepersonaliseerde producten zijn producten die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument en producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn. Voorbeelden hiervan zijn o.a. graveren en op maat maken van producten.

Verzenden of ophalen in de winkel?

Bij het bestellen van uw product heeft u de mogelijkheid om het product te laten verzenden of om het product op te halen in een van onze winkels (voor ons adres klikt u hier) in Enschede. De keus is aan u! U kunt bij de optie verzending aangeven om een afwijkend afleveradres op te geven.